GRY

.

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 10 lipca 2014

mika3009 wita na blogu! ♥

Cześć wam :)!Na MSP zwie się mika3009, w realu jestem Dominika. :) Mam 14 lat i mieszkam na wsi. ;) Mam ciemno-brązowe włosy i brązowe oczy. Kocham zwierzęta, mam 2 psy i 2 koty =^.^= :D. Lubię rysować, choć za bardzo nie umiem :D. Odnośnie MSP, to mam 22 level, mało SC i Diamonds. W tą grę gram od kwietnia 2011 roku i nienawidzę, gdy ktoś wmawia mi, że jakaś rzecz to nie unikat, choć gra od 2014 roku -.-! Wtedy mam ochotę przenieść się do jego pokoju i walnąć mu w łeb xD <JEBUT xd!>. Wiem, walnięta jestem xD. Na moim koncie mam ponad 300 znajomych. ;) Kocham swoje najki ♥_♥ (po przyjacielsku) xD (natalia 535, Modnisia nr 1, Kate303). KOCHAM różnego typu buźki ! ♥,♥ :D :P : ] . W realu kolekcjonuję... KAMYKI xd. Mam taką pasje xD. Na MSP jednak kocham unikaty! ♥.♥ Z MSP odchodziłam dużo razy, ale ostatni raz był najdłuższy.. Nie mam zamiaru grzać sobie miejsca w tej grze, bo za kilka miesięcy na pewno odejdę, bo pewnie już mi się ta gra znudzi... ;( Odnośnie gier lubię tez pograć w: Minecraft, Transformice LINK DO GRY , The SIMS 3. :) Nie będę wymieniać pojedynczych gier w które gram, grałam i kurzą się na szafce. :] KOCHAM TOTALNĄ PORAŻKĘ wszystkie sezony! ♥


Moje poprzednie blogi: KTÓRY PROWADZIŁAM Z NATALIA 535 , MÓJ POPRZEDNI

Kanał na YT: KLIK


To tyle o mnie. :* Doczytania w następnym poście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz