GRY

.

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 29 lipca 2014

Dziwna rzecz w TOP & jej dziwna nazwa

Heyka!
Z tej strony mika3009. Dzisiaj szukając informacji do jednego posta, który napiszę gdy opublikuję ten post, weszłam w TOP ubrania, dodatki, fryzury - natknęłam się na dziwną rzecz. Prawdę mówiąc jeszcze tego nie widziałam, ale chyba już ktoś ją kupił z tego powodu, że jest ona w top. Oto screen tej dziwnej rzeczy:




Ta nazwa jest dziwna..
Acc_Honey_2009_14
Bardzo zagadkowa.. Według mnie ta rzecz jest z 2009 roku (sądząc po liczbach). Honey może symbolizować imię twórcy czyli w tym przypadku Honey Aimée Jørgensen, dyrektorkę artystyczną MovieStarPlanet (była o niej wzmianka w pierwszym wydaniu gazetki MSP, na stronie 30 i 31). To tylko moje przypuszczenia, więc proszę nie pisać obraźliwych komentarzy, że to nie prawda! :) Tutaj możecie sobie poczytać o Honey KLIK. Musicie sobie przetłumaczyć z duńskiego na polski, chyba, że znacie duński to nie musicie xD. To tyle w tym poście. :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz