GRY

.

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 11 lipca 2014

Opcja ZDJĘCIA w innych krajach / data urodzenia / Niemcy

Witam :)!
Z tego powodu, że zmieniłam bloga, pragnę napisać o nowej opcji, która pojawiła się nie tylko na duńskim MSP, ale też na: francuskim MSPszwedzkim MSPnorweskim MSPfinlandzkim MSP i na duńskim MSP. Klikając na poszczególne kraje, zostaniesz przeniesiony na MSP tych krajów.




Kolejną nowością znajdującą się w: Nowej Zelandii i Australii jest dodawanie swojej daty urodzenia przy robieniu konta.Tą opcję odkryłam już z jakiś miesiąc temu, ale dopiero teraz o niej piszę. :) Na pewno znajduje się już od dawna, ale pewnie większość nie miało pojęcia o jej istnieniu. ;)


I na koniec: przycisk, który zauważyłam na niemieckim MSP:


To tyle. Mam nadzieję, że was nie znudziłam, a dowiedzieliście się trochę więcej o MSP. :)
Dopoczytania w następnym poście :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz