GRY

.

Get your dropdown menu: profilki

środa, 30 lipca 2014

Jak kupić serca na nogę?

Cześć!
Z tej strony mika3009. Wczoraj miałam napisać posta na ten temat, ale później okazało się, że nie mam czasu, bo coś musiałam zrobić.
A więc jak brzmi tytuł posta: Jak kupić serca na nogę? Pewnie wiele osób oglądało film użytkowniczki Juudy o tym jak kupić serca na nogę. Według niej trzeba wejść w TOP i przejść na 87 stronę, tam powinny znajdować się serca na nogę, ale żeby je kupić trzeba zmienić kolor, bo inaczej się nie kupią. Oto nagrany przeze mnie film Juudy:


Ja już wcześniej sprawdzałam czy te serca są w TOP, jednak ich nie znalazłam, przejrzałam wszystkie strony TOP i nie było ich. Screeny na potwierdzenie:


Według mnie ta dziewczyna chciała się tylko stać sławną, okłamując inne MS...



7 komentarzy: