GRY

.

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 12 lipca 2014

Kolejny tydzień unikatów?

Witam.
Ostatnio dowiedziałam się, że krążą plotki odnośnie kolejnego tygodnia unikatów, który ma nastąpić 1 sierpnia. Ja napisałam wiadomość do supportu z pytaniem: "Czy będzie kolejny tydzień unikatów?". A oto wiadomość moderatorów:


Witaj,
Dziękujemy za kontakt z nami.
Tak jak w zwykłym sklepie z odzieżą, niektóre trendy się zmieniają i wychodzą z mody. To oznacza, że niektóre starsze ubrania zostają usunięte z gry i są zastąpione nowymi modelami.
Jedynym sposobem na uzyskanie wstrzymanej ze sprzedaży rzeczy jest wymiana z innymi movie stars.

A to obrazek na potwierdzenie:



Jak widzicie dużo się nie dowiedziałam. Ostatni tydzień unikatów nastąpił wraz z nowym konkursem czyli w czwartek, to dlaczego kolejny ma być w piątek (1 sierpień)? I skąd użytkownicy mają takie informacje? Czy modzi szykują nam niespodziankę? Mam nadzieję, że TAK! :D A wy co sądzicie? Napiszcie w komentarzach. ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz